שגיאה מסוג Microsoft Visual C++ Runtime Library – Buffer Overrun Detected.

שגיאה זו נובעת מתקלה בבודק האיות האחראי לתיקון שגיאות כתיב ביישומי אופיס.

תקלה זו החלה לחזור על עצמה בקרב משתמשים לרוב אחרי התקנת חבילת התמיכה השלישית למוצר אופיס 2003 (Service Pack 3 for Office 2003) חבילה זו שוחררה בתאריך 17/09/07, אפשר ללחוץ כאן לקבלת מידע אודות העדכון.

שגיאה של Microsoft Visual C++ Runtime Library – Buffer Overrun Detected מתרחשת כאשר מריצים את בדיקת האיות באחד מהיישומים כגון: Word או Outlook (שמשתמש בוורד כעורך הדואר מברירת המחדל) כמוכן גם ביישומים פופולאריים כגון: PowerPoint  ו Excel ויישומים אחרים שמשתמשים בבודק האיות.

כדי להתגבר על הבעיה הזו יש לבצע את הפעולות הבאות:
1) לסגור את כל יישומי האופיס.
2) ב Windows XP לגשת לתיקייה:
C:\Documents and Settings\<username>\Application Data\Microsoft\Proof
ב Windows Vista לגשת לתיקייה:
C:\users\<username>\AppData\Roaming\Microsoft\proof

* אם לא יודעים לאיזה חשבון משתמש להיכנס מתוך תיקיית Documents and Settings או תיקיית Users אפשר:
ללחוץ על התחל ואז על הפעלה ובשורת פקודה להקיש . (סימון של נקודה) וללחוץ על אישור. תפתח התיקייה של המשתמש הנוכחי במערכת ההפעלה.

* אם בתיקיית המשתמש לא רואים את התיקייה Application Data או AppData יש ללחוץ על כלים מתוך סרגל הכלים למעלה ומשם לגשת ל אפשרויות תיקייה , מהלשונית למעלה לבחור ב תצוגה , בתוך המלבן הלבן יש לסמן את הצג קבצים ותיקיות מוסתרות וללחוץ אישור.

3) בתוך התיקייה (על פי סעיף 2) יש לאתר קובץ בשם CUSTOM.DIC – מי שרואה קובץ בשם CUSTOM זה אותו הקובץ.
4) לפתוח את הקובץ CUSTOM (בעזרת כתבן).
5) למחוק את תכולת הקובץ ולשמור.
6) להיכנס ליישומי האופיס ולבדוק את בודק האיות.

* פתרון נוסף זה ליצור מילון ברירת מחדל חדש דרך כלים > אפשרויות > איות ודיקדוק > מילונים מותאמים אישית > לבטל את המילון הקודם ולהוסיף מילון ברירת מחדל חדש.

מקור : blogs.microsoft.co.il

0 תגובות

  1. שלום אנשים יקרים
    עובד כמו חלום
    עשיתי את הדרך הראשונה וגם את השנייה
    עובד מצויין והתקלה לא חוזרת
    יישר כוח
    עופר

  2. וואיי!
    זה ממש עובד תודה רבה רבה!
    גם אותי הצלתם..

    בהצלחה בבלוג המדהים שלכם.

  3. מיקרוסופט מתייחסים אלינו כמו לגורם מפריע. אחרת לא ברור כיצד מאפשרים לעצמם עידכונים הגורמים לתקלות כה חמורות. מצאתי את עצמי ערב לפני הרצאה בפני מאות אנשים ללא יכולת לפתוח מסמכים. תודה לכם ותודה לבלוג על הפתרון. הוא ממש עובד. אני פותח כל פעם מסמכים או מצגות לוודא שהתקלה אינה חוזרת.

  4. אצלי הבעיה היתה בכלל איך שפתחתי מסמך וורד, בלי קשר לאיות וזה בכל זאת עבד!
    רק חבל לי על כל המילים שלימדתי את הוורד שלי להכיר ועכשיו הוא נאלץ לשכוח…

  5. עשיתי לפי ההוראות, וזה אכן עבד, אבל כעת האאוטלוק לא נפתח לי בכלל!! (הוא נותן לי פשוט "שגיאה" ללא הסברים).
    במה טעיתי?

  6. לצערי לא רק שלא עזר, אלא הזיק…. האאוטלוק אינו נפתח עכשיו
    עם פתיחתו קופצת הודעת שגיאה: "הפעולה נכשלה"
    למישהו יש רעיון מה אפשר לעשות?

  7. תודה תודה תודה תודה – עובד נפלא. סוף סוף אני יכולה לענות למיילים התקנתי שוב ושוב את האופיס ומסתבר שהתיקון היה הרבה יותר מינורי ממה שחשבתי – תבורכו 🙂